Do Celu

74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 [62] 61 60 59 58 57 56 55

środa, 15 maja 2013

Liebster Award

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Dostałam pytanie od Rozalii Hao. Szczerze mówiąc, pierwszy raz spotkałam się z tym łańcuszkiem ale bardzo mi się spodobało. Takie OWION które jest bardzo ciekawe swoją drogą:)



Pytania:
  • Co chcesz w Sobie zmienić?
  • Szybko popadasz w depresję?
  • Kto jest dla Ciebie wzorem?
  • Zdarza Ci się kopiować innych?
  • Lubisz sport?
  • Co zazwyczaj jesz?
  • Jakiej muzyki słuchasz?
  • Jacy są Twoi znajomi?
  • Czy masz prawdziwych przyjaciół?
  • Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga?
  • Lubisz ludzi?


1. Co chcesz w Sobie zmienić?
Jeśli chodzi o tematykę bloga to chyba oczywiste ;) Ale tym razem nie zwrócę na to uwagę. Chcę poczuć swoją wartość i stać się bardziej pewną siebie. Pomoże mi to kompletnie we wszystkim.

2. Szybko popadasz w depresję?
Nie mogę powiedzieć bym tak naprawdę kiedykolwiek miała depresję. Nawet taka przysłowiowa chandra. Raczej zmęczenie lub krótkotrwałe lecz silne zdenerwowanie. Raczej jestem pozytywnie nastawiona do życia i trudno mnei naprawdę zdenerwować. Więc nie :)

3. Kto jest dla Ciebie wzorem?
Praktycznie bez namysłu odpowiem: Tata. Mamy podobny charakter, on jest bardzo inteligentnym człowiekiem. Wiele mnie nauczył i mam nadzieje ze nauczy. Wiele mu zawdzięczam. Może nie chce osiągnąć dokładnie tego w życiu co on. Ale chce  mieć jego sposób myślenia, jego mądrość.

4. Zdarza Ci się kopiować innych?
Nie, jeśli tak to kompletnie nieświadomie. Mam własne ukochane seriale, filmy, książki które często nie pokrywają z obecną modą. Pomijając ze na modą tez nie nadążam ;) Jedynie ludzie mnie inspirują, ale mam własny styl i własne zdanie. Jeśli komuś się nie podoba, to trudno. Droga wolna.

5. Lubisz sport?
Bardzo chciałabym powiedzieć, że tak. Niestety nie do końca. Lubie piłkę nożną i taniec ale sama to robię raz na ruski rok. Więc nie do końca mogę to powiedzieć. Jestem za wielkim leniem.

6. Co zazwyczaj jesz?
Pytanie nie jest konkretne ;) Ale z takich rzeczy które pokochałam ostatnio będzie cukinia, papryka i wędzony łosoś <3

7. Jakiej słuchasz muzyki?
Jak wiadomo - jestem ze szkoły muzycznej więc to dla mnie bardzo ważny aspekt codziennego życia. Nie jestem nastawiona źle do żadnego gatunku. Wysłucham wszystkiego i dopiero będę krytykować lub po prostu stwierdzę, że to nie dla mnie. Ale najbardziej uwielbiam rocka we wszelkich odmianach. Do tego w dużej mierze muzyka klasyczna i  metal. Ostatnio przede wszystkim: Billy Talent, Kings of Leon, Nightwish, Sabaton, The Piano Guys... A z klaski sporo muzyki obojowej, muzyka z Upiora w Operze i Les Miserables + kochany mix - Rock Loves Chopin :>

8. Jacy są Twoi znajomi?
Podobni do mnie. Bardzo ich szanuje, kocham się z nimi bawić, śmiać się i po prostu być. Zachowują się gorzej niż ludzie po narkotykach podczas gdy napili się jedynie coli;)

9. Czy masz prawdziwych przyjaciół?
Tak. Może nie ma ich dużo. Ale przynajmniej 5 osób mogę za nich spokojnie ująć i mogę im powiedzieć praktycznie wszystko. 

10. Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga?
To chyba widać. Chęć walki nad sobą. Patrzenie czy tak naprawdę jestem w stanie coś osiągnąć. Motywacja i inspiracja innymi.

11. Lubisz ludzi?
Lubię. To, że często mnie irytują to kompletnie inna sprawa :D Ale gdybym miała robić te wszystkie testy na temperament najczęściej wyjdzie "ekstrawertyk". Więc coś musi w tym być. Bardzo lubię rozmawiać i przebywać z ludźmi.



Moje pytania:
1. Gdybyś miała się opisać 3 cechami, co by to było?
2. Jaki jest Twój ulubiony film?
3. Czy masz jakąś fobie?
4. Kto jest dla Ciebie w życiu najważniejszy?
5. Od kiedy blogujesz?
6. Kim chciałaś zostać jak dorośniesz gdy byłaś mała? 
7. Umysł ścisły czy humanistka?
8. Jaka jest Twoja pasja?
9. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do włosów?
10. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
11. Jaka jest najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś w życiu? 

Nominuje:
Lucy :)





4 komentarze:

  1. Dzięki Wika, naprawdę, ale nie lubię takich gier...

    OdpowiedzUsuń
  2. łe tam, narzekasz :D dobra, rozumiem. trudno ;)
    powtórz sobei cytologie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cytologia na dobranoc sugerujesz... ;>

      Usuń
  3. pomysł na bloga - genialny :)

    OdpowiedzUsuń